Click here for Myspace Layouts

Monday 14 November 2011

My Only Kedingg .. !


SHAH AZREEN BIN ANUAR



siapa ntah mamat kat atas nieh ? HAHA . Okay, dia adalah satu-satunya abang keding saya . hikhik . Aku tak taw lah sampai sekarang kenapa aku fall gila dengan kau ! kau curi hati aku yaa .. ? jaga kau ! haha . Tapi aku rasa antara orang yang penah aku couple kau sorang jelah yang paham dan masak dengan perangai aku . apa yang terlintas kat fikiran aku, kau taw taw jee . kau pakai guna guna ya ? haha . otak kau ! ( cakap kat diri sendiri ) . ngok jee, takkanlah dia nak buat cenggitu . choii !! pejam celik pejam celik setahun dah kita couple kan sayangg ? macam tak percaya, padahal aku rasa macam baru je kenal kau . tapi, honestly aku bahagia kot dengan kau . even, apa yang kita harapkan tak selalunya berlaku tapi juz anggap je tu sebagai kenangan . Tak kesah la macam mana pun kau, rupa kau, perangai kau yang jenis slumber tuh aku tetap sayang kot . Dan tak kesahla walaupun orang kata kau kurus, hati aku tetap pilih kau dan takde sesiapa yang boleh menggantikan tempat kau . Aku nak minta maaf kalau kau banyak bersabar dengan perangai aku yang banyak karenah nie, tapi aku appreciate gila untuk apa yang kau buat untuk aku . Aku janji aku cuba jadi yang terbaik untuk kau ya sayangg .. yaa maybe I’m not an expert at relationships, I don’t know how to handle every fight we are going to have and I will never be a perfect person for you but I juz won’t give up on you . I promise dear .. cinta mati aku tak ramai, dan cinta mati aku hanya untuk kau seorang , kau kena tahu tuh !! kau janganlah kecewakn aku yaa, aku fall gila kot kat kau . emm, aku rasa kau pun tahu macam mana perasaan aku kat kau kan ? terima kaseh sebab kau selalu ada untuk aku bila aku perlukan kau, kau datang hantarkan makanan dekat aku, kau hantar ubat tu untuk aku walaupun kau sendiri tengah penat dan terima kaseh juga sebab selalu menjadi pendengar setia untuk aku . Aku sentiasa inginkan hubungan kita nie berkekalan sampai ke penghujungnya . Aku nak kau jadi imam aku satu hari nanti taw . bole kan sayangg ? hee . kau yang bernama SHAH AZREEN, yaa I’m admit that . I’m jealous of people getting close to you especially when you show them the real you are . It’s not that I’m selfish or psycho, I’m juz afraid that you will become too happy with them and you will forget everything about me dear .. I’m sorry bcoz I’m so loving youu …  I heart you !



MAYBE I’M TOO LATE TO BE YOUR FIRST . BUT RIGHT NOW, I’M PREPARING MYSELF TO BE YOUR LAST ONE !!! mmmuahh ..




2 comments:

  1. wah ! sweey giler . . hope kekal ever after ok :)eda eri tolong doa ni . amin-2 !

    ReplyDelete