Click here for Myspace Layouts

Monday 23 May 2011

Dalam hati rasa sedihh :(

23 mei. Emm. dah balek kelas. tapi tak tao knpe aku rasa sedih semacam.. knape knape ?? emm. seyes, dari kelas tadi rasa nak nanges. tapi aku tahan jek. sampai rumah, jatoh sudah airmata aku nih.. :( Ya Allah, kenapa aku tak kuat ? selalu bole je aku handle problem and think positive. tapi kali ni..? i need my mum and my dad now.. rasa nak balek selangor je. tapi, cuti tak banyak. aku rasa macam nak lari je. seyes! kadang2 aku tertanya sendiri.. terok ke aku nie.. ? aku tak suka bermusuh dengan orang. tak suke bermasam muka. setiap orang akan lakukan kesalahan kan ? tapi kalo kita dah mintak maaf, mcam mana..? ape pandangan orang lain ? kena di hukum lagi ke..? NOBODY IS PERFECT ! betol kan..? aku mintak maaf, kalo aku bukan yang terbaek yang pernah 'ko' kenal.. tapi bersyukur jgak sbb aku penah kenal 'ko' . kalo ape yang aku harapkan tak jadi seperti yang aku jangkakan.. its oke.. aku paham. TERIMA KASIH DAUN KELADI ..

No comments:

Post a Comment