Click here for Myspace Layouts

Thursday 19 May 2011

fall in love with FAST 5 ! ^^

hee.. hari nie aku pegi tgok wayang dengan dayah, shura, amin.. cadangnye nak tgok NURKASIH , tp malangnye cerita tu takde lg.. sadisnye :( HAHA. tp we all tukar fikiran last minute memandangkan takde lagi cerita yang menarik.. so, tgok lah cerita FAST AND FURIOUS 5 ! syoklah jgak. patotlah superSAM aku selalu tgok. syok rupanye.hehe. tapi maybe die kecik hati sbb selalu bila ajak aku, aku taknak. hee. tamo marah2 ye sayang.. lepas nih bole lah tgok sama2. sbb aku da fall in love with FAST5! haha.. tidak ku sangka. ngee. then lepas tgok, pegi makan kfc. sedap! tp lg seronok kalo dapat makan dengan superSAM. :( huu.. its okay lah suzie. next time ade lg.. kemana nak perginye..? rilex sudah. hihi.. ouch ! superSAM .. aku rindu ko setengah mati.. !!! ILOVEU SHAH AZREEN BIN ANUAR .. <3

No comments:

Post a Comment