Click here for Myspace Layouts

Tuesday 20 September 2011

Bagaimana jatuh hati pada si dia (AA) ??

Hi bloggers .. sudah lama aku ta update blog nie . Sorry busy . Now, tgah praktikal sekarang nie . hee . Aku nak cerita apa arini ? nampak ta tajuk di atas . Yeah ! itulah sebenarnya . Mari aku story moryy sikit dengan korang . Bagaimana aku jatuh hati pada dia ? hihi . Takpelah, sini aku cerita bila pertama kali aku jumpa dia . First time aku meet dengan dia, masa aku dengan kengkawan aku pergi berkelah di Batu Feringghi . Tapi, time tuh aku sudah ada boyfie laa . So, buat tak taw saja la kan . hehe .And masa tue pula kawan aku mcam sukakan dia . Tapi aku tak taw mcam mana aku bule minta num dia . masa tu aku chat dengan dia, aku minta sebab nak bagi pada kawan aku tuh . Tapi kawan aku da dapat dulu laa . Then, takkan nak minta saja? ajaklah dia datang beraya dekat rumah aku . Tapi dia ta datang pon, sbb kereta ayah dia pakai. Then, lelama tuh, aku dengan dia jadi kawan . Tapi time tue pon, aku dengan boyfie aku ada prob sikit . Arghh ! abaikan ex-boyfie aku tuh . shuh shuh shuh .. ! haha . Then, ntah macam mana aku dengan dia, (AA) maken lama, maken rapat , kekadang on9 chat dengan dia . bla bla bla .. Then ada satu hari tuh aku balek selangor, dah lama ta jumpa parents kan .. balek la kejap . Tenganh dalam bas. otw tuh fon aku tetiba menyala laa .. Jeng3 . Aku excited la, ingatkn ex-boyfie aku . rupanya  SHAH AZREEN BIN ANUAR lah . alamak ! (berdebar2 jantung aku) mesej2 dengan dia, wahh , perasaan sedih aku masa tue tiba2 bertukar jadi happy sbb AA mcam amek berat sangat dekat aku . Then, start dari malam tue la aku selalu mesej dengan dia . aww aww .. suweetnyerhh ! hiihi . One day tuh, dia luahkan dekat aku laa . Rupanya dari sem1 dia dah usha2 aku, masa BTN ?? wahh ! ta sangkanye .. dan maken lama aku rasa aku pun dah FALL IN LOVE dengan KAUU !! haha .. tapi malu la nak cakap . hee . aku suka kau sejak kau mula curi hati aku .. hihihi .. alaahh , maghrib sudah . stop laa, nanti aku story lagi yang selanjutnya .. jom solat dulu .. hee . babaii .. see you later ! (:

2 comments:

  1. hehe .. thanx Syuhaidah Jaffar .. awak juga . hope bahagia la dengan abang *** . opss ! hihi . peace yaww ! (:

    ReplyDelete