Click here for Myspace Layouts

Wednesday 21 September 2011

Special Date :))

Assalamualaikum .. ceywahh ! baik la pulak . haha . Hah ? kenapa dengan Special Date ?? sat laa, nak habaq la nie . hehe . Actually aku skang nie dekat office, slumber badak aku je update an ? haha .. ape punye practical student daa .. Sorry bos ! pakai tenet sat naa .. hee . Special date tu adalah date yang paling2 bermakna untuk aku . Why ?? sebab date itulah hati kami menjadi satu . Noor Suzliyana & Shah Azreen (AA) . " hati mu, hati ku .. menjadi satu cinta .. ku rasa hadirmu menyempurnakan aku .. " ececehh, nyanyi pula aku neh ..  Date special itu adalah 25 OCTOBER 2010 . Sampai skrang nie, aku ingat lg mcam mana dia melamar aku .. alololo, suweet deyh !! Tp, before date tuh 24 oct 2010 kawan2 aku sambut bday aku yg ke-20 tahun . AA bg aku teddy bear kaler coklat . alahaii, comelnye bear tuh mcam dia lahh . weee .. Then, lepas mkan2 dekat warung tuh, mkan kek bgai .. lepak2 jap .. then, pergi karaoke ramai2 . lepas da abeh melalak, balek . Sepatutnye dia nak melamar aku hari 24 oct 2010 tuh . tapi, ada prob skit, so ta jadi .
Then, 25 oct 2010 tuh .. kitorang pegi makan dekat medan selera . aku makan koewtiau kungfu, dia makan nasi goreng paprik kot .. kalo ta silap . then tengah makan .. tiba2 ..

AA : kalo saya nak tanya boleh ?
ME : tanya apa ? (debar2 jantung nie)
AA : kalo saya nak jadikan awak girlfriend saya, sudi tak ??
ME : (ya Allah .. ini dia tanya . nak jawab ape nie ? debar2 gila . dup dap dup dap ) aku diam .... dan aku
         text dia bg jawapan yang aku terima dia . haha .. punya malu, text jelaa ..

Maka termaktub lah tarikh kami ituu .. hihi . Lepas makan dia hantar aku balek umah .. tp, jalan kaki saja laa ..ta naek atas pun. maklum lah di Penang, ddk flat sajaa . huhu ..

P/S ===> AKU SAYANG KAUU SHAH AZREEN !! <3 <3 ((:

7 comments:

  1. Wee .. suweet ke ? hehe .. lagi suweet cerita dia kot .. huhu ..

    ReplyDelete
  2. sweet la....lg2 part nk melamar! cewah!! melamar...xley blah! hhahahah

    ReplyDelete
  3. sweet lorh yunk . . gentle bf ko tue . HAHA !

    ReplyDelete
  4. Syuhaidah Jaffar : haha.ta payah nak bahan sangat la kann .. wee ;p


    Eda Eri : hehe.yeke?? haha .. thanx :))

    ReplyDelete
  5. mne de bhn...ckp btol la 2....huk3...=))

    ReplyDelete
  6. syuhaidah : hehe .. yeke ?? okaylahh thanx ekk ((:

    ReplyDelete