Click here for Myspace Layouts

Tuesday 25 October 2011

Bufday Gurl ;)

Hii bloggers . lama tak update blog nie . busy sikit la sekarang, sebok taip report . tapi tak tebal2 juga . tension jee . hehe . okayy, malam nie aku nak story pasal bufday aku . hah ? bila bufday aku ?? 24 October 2011 laa . hee . actually, aku teruja sangat . this year, ramai gylerh yang wish bufday aku dekat facebook . perasaan aku memang happy gila taw . haha . aku rasa dalam 100 lebih kawan kawan post kat wall aku wish my bufday . tahon lepas aku tak pernah dapat sebanyak tuh . hah ?? tak banyak macam korang ? takpe babe . aku tak kesah . aku tak la famous macam korang . kawan pon tak ramai . hehe . peace ! okayy stop topic pasal tuhh . hari ahad tue, aku keluar dengan my only one (SAM) . aku appy gylerh !! padahal before tuh, kitorang gado sikit, ada salah paham . tapi, takpe . da okay jee . hee . okay, dia datang amek aku dekat rumah dalam pkol 2 lebih kot, petang laa . sampai sampai rumah aku, macam biasa lah . dia jumpa mak abah aku , dan minta izin dekat abah aku untok bawa aku keluar . bla bla bla ,, pergi dekat kereta . dia buka kan pintu untuk aku lah . ala suweetnyerh . hehe . buka buka je pintu . opocott !! ada hadiah laa . woahh, aku teruja plus terharu . ada tiga hadiah . apa ? ala, mana leyh bagitahu . hihi . okay pastu dia bawa aku pergi makan mcD dekat Bukit Rahman Putra . hee, aku seronok sangat taw . lepas makan, aku minta dia bawa aku pergi the store sebab aku nak bayar bil broadband akuu . setle bayar, pergi jalan jalan usha shawl . ada la satu shawl nie aku dok belek belek . sekali dia kata macam nie " ha ha .. jangan nak pakai selendang yang berwarna warni ekk " . alamakk !! hikhik . teros lepaskn shawl tuh . naik tingkat paling atas, beli shawl kaler hitam . yeyy ! pilih pilih dengan dia . hehe . pastu, setle hal dekat the store, dia hantar aku balik . sebab dia pon ada hal petang tuh . so, keluar pon kejap jelaa . sampai rumah, aku belek belek hadiah . teros buka . haha . GELOJOH KANN ? maklum laa excited ! pastu siap siap pula nak keluar dengan family, celebrate bufday aku . celebrate dekat Mama Seafood Restaurant . seronok la juga sebab suasana kedai makan tu pon menarik taw . bla bla bla .. esoknya 25 October 2011 adalah date paling bermakna buat aku . nak taw apa ? date tue lah genap SETAHUN aku couple dengan sam . takde ape yang aku nak cakap . IN EASY WORDS, I LOVE HIM SO MUCH !! no other words can describes what i feel, i'm so happy with you sayangg . i need you in my life . hee . so, aku rasa sampai sini jelah aku story kot . sebab aku pon tengah ada kerja nie . hehe, lenkali aku story moryy dekat korang lagi ekk ?? sorry yaa . 

P/S : AKU MEMANG HAPPY SANGAT . YELAH, MAHU TAK HAPPY . ISNIN BUFDAY AKU, SELASA ANNYVSARY AKU DENGAN DIA . thanx God . hee . aku sayang kauuuuuuuuuuuu !!! <3 :))

No comments:

Post a Comment