Click here for Myspace Layouts

Wednesday 14 December 2011

03 Disember 2011

TWILIGHT BREAKING DAWN PART 1

Hee .. nampak tak tiket movie dekat tepi nieh ? ini adalah bukti yang aku dah pergi tengok Twilight Breaking Dawn Part 1 . okayy, memang seronok sangat . actually aku pergi tengok ni sempena menyambut birthday Shah Azreen Bin Anuar saya . hee, kitorang pergi tengok dekat The Curve je . Pada mulanya nak jalan KL sebab dah janji dengan ayoi .. tapi terpaksa cancel sebab katanya ada hal . dan dan sampai the curve ayoi text ajak jumpa . Maaflah ayoi, tempat yang ingin dituju telah pun sampai . next time eak ? hihi . aku pergi tengok dengan sayang aku lah . happy gilaaa !! puas juga lah aku keluar dengan dia . mau tak nya, dari pagi kot keluar . okayy, setle tengok movie nie .. kitorang pon blah la dari The Curve tu, dan menuju ke Tasik Shah Alam pula . aku ajak dia, sebab aku teringin sangat nak makan keropok lekor dekat tasik sana . okayy, dia bawa . beli keropok lekor RM2 . pon bolee laa .. hikhik . janji aku dapat makan dan tidak kempunan lagi . hehe . okay, pusing pusing tasik .. kitorang pon geraklah . kemana pula destinasi lepas tu ? okay, pergi Giant Shah Alam . haha .. pergi makan KFC nokk . makan makan kasi habis .. jalan jalan pula dekat dalam market dlam tuh . pergi beli sosej, nak bawa balik dekat rumah . dan untuk satu hari tu, aku happy sangat sangat sebab dapat spend time dengan keding aku .. thanx so muchh keding ! you are the best thing that i ever had . iloveyousomuchh muchii muchii !! hehe .. mmuah . sayang kau ;DD

No comments:

Post a Comment