Click here for Myspace Layouts

Saturday 31 December 2011

Whats on your heart ?


Jika kamu tulus mencintai seseorang, jangan pernah hiasi matanya dengan air mata, telinga dengan dusta, dan hatinya dengan luka


Dear bloggers , lama betol blog aku bersawang . bila nak update je busy dengan itu ini . Hari nie nak bercerita tentang soal hati dan perasaan . Korang pernah menangis kerana dilukai tak ? mesti pernah kan .. tapi bila fikit balik, memangla kita akan menangis . dah macam lumrah . nak nak pulak pmpuan yang murah dengan airmata ni . kenapa perempuan suka menangis ekk ? cengeng gila perempuan ni .. hehe, aku pon sama laa . But, sejak kebelakangan ni aku asek rasa tak sedap hati jee . is it about you dear ... ?? New year hampir tiba . Hubungan kita dah masok 1year 2months, aku taw kekadang aku berkelakuan seperti nak kau ikot kepala aku je . betol kan dear ? but, kenapa ek akhir akhir nie macam kau rajin betol menghilang ? kau tahu tak bila kau buat macam tu, aku takot sangat . kau busy ke ? emm, kadang kadang aku takot kau mula rasa bosan dengan aku  . i'm speechless :( aku tak taw macam mana aku nak terangkan apa yang aku rasa . aku pon tak paham apa yang aku rasa, apa yang ada dalam hati aku . kadang kadang aku rasa macam sedih jee, padahal takde apa pun nak disedihkan . tapi bila aku sedih, aku macam nak happy happy balik dengan kau . aku cuma nak cakap, kadang kadang aku rasa aku bukan yang terbaik untuk kau .... :'( i'm sorry if i'm not perfect for you :(

No comments:

Post a Comment