Click here for Myspace Layouts

Monday 26 September 2011

Aku kecik dan tak besar macam korang ?? so, ADA AKU KESAH ??!

Nampak tak tajok kat atas tuh .. wahh ! hangin pula aku nie . hee . mahu tak hangin . Orang sebok2 je cakap aku kecik la, ape la .. pegi la mampos ! haha . Aku tension betoi orang kata aku kecik, kurus or whatever . Suka hati aku la badan aku nak besar mcam mana pon . Aku mintak duet korang belikan makanan tok aku tak ?? takde kan ? Ha . so ?? apesal la kecoh sangat . Mak aku bagi aku makan . dan aku nie memang kuat makan, tapi badan aku maintain . Paham tak ? Baru2 neh guard kat tempat aku praktikal cakap mcam neh ..

Guard (india) : adik, umur awak berapa .?
Me : 20 .. why ??
Guard : (tepuk dahi dia) . aiyoo . umur mcam awak, tp badan kecik pun ada ka ?
Me : (cakap dalam hati) " eyh orang tua neh . sebok pula apesal ?? kau jaga jela kilang nie ! "

HAHA .. tension  jee . haihh . sebok betoi . kau jaga jela life kau . bg anak kau mkan banyak2 sampai gemok . tak payah nak kesah sangat la dengan hidup aku . bukan aku mintak duet kau !! huh ..

P/S : jangan nak pertikaikan sangat laa pasal besar badan aku . yang penting aku tak pernah mengemis mintak beras, duet kauu !! grr =,=

2 comments:

  1. eyt ape marah-marah ni. orang tu bukannye kutuk kamu kecik, dia just saying.. tak salah kan nampak muda? dia jeles kamu tu kecik, dia besar.. aiyo..

    ReplyDelete
  2. hikhik .. mahu ta marah kaka. adek ta suka orang kata adek kurus.nak berisi mcam kaka.tp, ta naik2 jee .tension adek. xoxo.

    ReplyDelete