Click here for Myspace Layouts

Saturday 24 September 2011

Serba tak kena ..

Emm , petang nie aku ta tahu kenapa perasaan aku rasa mcam tak seronok jee . Tapi sebenarnye, dari pagi tadi .. Aku ta tahu apa yang aku pikirkan . Tapi yang pasti aku dari tadi asek tengok handphone , mengharapkan dapat text dari DIA .. Aku tunggu dia .. Aku call-call ta dapat, lagi lah aku rasa mcam gundah gulana jee .. haishh !! apesal dengan aku ?? actually aku ta cukup tidur, gara-gara aku terjaga sebab ada lipas di kaki aku .. aku takot dengan lipas . Cadangnye petang nie, nak sambung tidur . ganti yang ta ckop tadi .. tapi entah kenapa aku ta rasa macam nak tidur , sebaliknya aku pikirkan dia . Ya Allah, KAU lindungilah dia dari segala macam . Aku taknak perkara buruk terjadi pada dia .. aku sayangkan dia sangat ..




P/S : Yunk .. kemana nie ?? reply lah text sayang . Ayang okay ta ? OMG !! perasaan tidak enak rasanya .. 
        pleasee .. sayang tunggu ayang .. Minta-minta dia okay-okay sajaa .. aminn . ILOVEYOUU SHAH !! :(

No comments:

Post a Comment