Click here for Myspace Layouts

Wednesday 28 September 2011

Scared yaa .. -,-

Hii bloggers .. hee . Petang nie aku nak story moryy dengan korang pasal surat yang aku dapat iaitu Lawatan LI . Dengar pon mcam scared yaa .. ? aku lagi laa . adoyaii . Actually tadi tengah edit2 blog bagi cantek sikit, tapi ta tahu lah cantik ke idak . huhu . Then, tiba-tiba kakak aku bagi surat daa . ingatkan surat apa, rupanye .. PAP !! LAWATAN LATIHAN INDUSTRI PELAJAR SESI JUN 2011 . waa, spoil !! jadi takde mud aku nak mengedit blog .. ini je yang mampu setakat nie . haha . Lect datang antara 3-7hb . Dua orang yg datang, dan dua2 lect lelaki . Waahh, mesti malu aku nanti . Daily report ada yang tak buat lagi tuh . malasnye nak tulis . Da lama tak pegi kuliah, tulisan jadi buruk daa .. *macam la sebelum nie tulisan lawa . HAHA . janji bole bace . ye dak ?? So, balik nie setlekan report yang tertangguh 2hari . dan mula taip report sikit-sikit . Cmane ya .. ? takot juga nie . Tapi aku ta tahu dia confirm datang bila . kena call ke ekk ??? kalo dah tahu bole la aku prepare apa-apa yang patot . haishh . Minta-minta semuanya okay, lect tak banyak bagi complaint . huhu . Dah la dengan company aku nie first time terima student praktikal . Then, jenoh aku nak pikir apa yang nak di taip untuk report yang betoi punya . Maklumat yang aku dapat pun sikit . Tapi, elaun aku dapat berbaloi . haha . bole la jadikan duet poket . *memangla duet letak kat poket . takkan sentiasa nak letak bawah bantal . haha .. Btw, korang doakan aku punya nanti okay taw taw taw .. aminn . thanx korang . lebiuu laahh ! haha . muahck sikit dekat pipi :* hehehe .. 


Sampai disini sahaja cerita kita . nanti ade free aku story moryy lagi okayy . Oh oh , yang baca nie tolonglah komen yaa . *request tak paham tuh ! HAHA .. adios amigoss ! .....

No comments:

Post a Comment